LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

År 2009 har nu passerat

Kategori: Fine på G

Igår var en riktigt lyckad kväll.
Jag började nyårsafton med att jobba tio till två och därefter handlades det lite innan vi åkte hem och jag gjorde mig iordning. Var tänkt att vi skulle åka klockan tre men det blev lite tajt med 30 minuter att göra sig klar på, men vi kom iallafall iväg tillslut runt tjugo över/halv fyra. Trisse och Jens kom strax efter att vi kommit hem och jag och Trisse höll oss inne på mitt rum och sminkade oss, Robin frächade till sig och Jens lånade Robins rakhyvel eftersom han fann det onödigt att åka hem till Herräng endast för att raka sig.

Trisse och jag bråkade ganska länge med hennes lösfransar eftersom de inte riktigt ville sätta sig fast på henne.. Men efter mycket pill så lyckades vi tillslut...
Robin åkte och hämtade Emelie och sedan tankade han upp volvon och vi brummade iväg i snöyran mot Stockholm.


Trisse och Emz i volvon


När vi äntligen kom fram till storstan tog vi det lugnt en stund uppe i Gustavs lägenhet innan det var dags att ta tunnelbanan till Östermalm och gå till resturangen "Rice"där vi mumsade buffé och sushi =)


Här ser man Mattias, lite Amanda, lite Robin, lite mer Danny,
mycket mer Gustav, lite Tove och massa glad Gabbe
@ Rice


Tillbaka i lägenheten bubblade det ur alla munnar och det var riktigt trevligt med att träffa nya ansikten  som jag nu hoppas på att få träffa igen.


Danny, Jens, Tove, Gustav och Robin i Gustavs kök

Raketerna såg vi från taket på den mycket höga byggnad Gustav bor i, så vi hade en väldigt bra utsikt över Stockholm och såg många fina raketer.


Robin, Emelie, Amanda och Trisse myser i Gustavs säng


Amanda poängterar att hon drack vatten och Emelie tittar fram


Jag och mitt flumm<3


Som jag älskar så mycket <3
Efter tolvslaget lugnade vi ner oss lite men fortsatte bubblandet som innan, ett bra sätt att inleda det nya året på.
Runt två letade vi upp volvon igen och Robin fick äran att köra hem.

Hade egentligen även tänkt att sammanfatta mitt 2009, men det kan tänkas komma senare isf.
Kommentera inlägget här: