LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Då katten är borta dansar råttorna på bordet..

Kategori: Fine på G

Så känns det just nu eftersom jag passar på, medan Robin är borta och jobbar, med att sitta vid hans dator XD
Jag tror att de ringde från Gottsta imorse och frågade om Robin kunde vikariera, sen flag han upp ur sängen.
Här sitter nu jag, vid en underbar macbook i ett tomt hus. Ska snart gå över till mormor med en pajform, tror på att jag får lite kaffe då också XD

Trisse ringde just och berättade att de låg i diket, de kom inte ens till Hallsta.. Kul. Men morfar var påväg till Hallsta själv så han skulle spana efter dem längst vägen. Jens och Trisse hade försökt ringa hem till oss först ifall att pappa var hemma, vi har ju fyrdjulsdrift på subarun, men där var det tydligen ingen som svarade. Så eftersom morfar har typ en likadan bil som oss så ringde jag honom som var halvvägs ut genom dörren.

Nu ska jag få på mig en tee, ett par långkalsonger, strumpor och sockor innan jag klär på mig lite mera för att kunna promenera hem till mormor. Måste hitta min nyckel också så jag kan låsa efter mig.. hmm..?
Kommentera inlägget här: