LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

God dag =)

Kategori: Fine på G

Är i stugan igen för en liten lunchpaus. Eller ja, vi har ätit lunch men jag kände för att ta det lugnt så jag och Robin är kvar en stund till.
Idag är det strålande väder! Det blåser nästan ingenting och solen skiner! Heelt underbart =)
Robin och jag har verkligen passat på i det fina vädret så vi åkte över till det andra berget och åkte bådas favoritbacke här i Vemdalen, en svart låång backe. Där åkte vi upp och ner några gånger innan det var dags att möta mamma, pappa och Johannes för att åka och äta lunch. Johannes åt rester från potatis- och purjolökssoppan medans vi andra åt pannkakor som mamma stekte. Mums!
Nu känner iallafall jag att det är dags att röra sig mot backen igen. Låter dessutom som att jag och Robin ska åka kvällsåk i kväll, är väl ingenting fel med det =)
Pussar <3
Kommentera inlägget här: