LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Krökta ryggar

Kategori: Fine på G

Tänkte på en sak idag när jag var i skolan, tänkte på att det är ett under att inte alla elever har problem med ryggen eftersom ALLA sitter som hösäckar! Men det är ju inte så konstigt heller... Har inte tänkt på om det är så i alla salar men i våran kemisal är stolarna på tok för nära bänkarna, alltså i höjd. Jag misstänker att även om inte listerna som sitter på undersidan av bordet satt där skulle man ändå ha låren upp i bordet.

Jag har inte tänkt på detta tidigare eftersom jag inte vetat annat, men sen jag och Robin skaffade det nya skrivbordet hem till honom så märker jag av det. Vi har ett väldigt högt skrivbord och även om man höjer upp stolarna max så måste man fortfarande sträcka lite på sig. Här hemma hos mig har jag börjat med att ha stolen sänkt i golvet efter det just för att jag känner mig bättre i ryggen när den inte är konstant format till ett C.

Ville bara få det sagt.
PoK
Kommentera inlägget här: