LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Smink-k*t.....

Kategori: Fine på G

Speciellt på nagellack! Jag bara sitter och drömmer mig bort "tänk om jag hade det" "ååhh.. DET vill jag ha!" om nagellack.. Jag är inte den som brukar använda nagellack egentligen, mest för att jag inte får ha det på jobbet och just nu för att mina naglar är så grymt fula..

Men några som jag är grymt k*t på är t-ex- China Glaze's kollektion Up&Away


Och så är jag dugen på O.P.I. Matte. Matta nagellack tycker jag är skitsnyggt!


Men jag får väl nöja mig med att drömma om dessa...

Men jag kan också vara liite glad ^^ för jag var lite buusig idag.. jag säger bara Nailmail och dessa bilder =)

KOMMENTARER:

  • Patricia säger:
    2010-01-19 | 22:10:00
    Bloggadress: http://inmypaperheart.blogspot.com

    Jag gissar på att du kommer få hem ett nagellack i månaden? Eller så har du köpt.. hum..svårt val :P

Kommentera inlägget här: