LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Fredag

Kategori: Fine på G

Robin är och tränar, han borde vara hemma när som helst. Egentligen hade jag tänkt att komma med idag och testa cykla, men min mage tillät mig inte.. Typiskt!
Var med igår kväll till träningen igen och tittade på, inte alls lika kul som förra gången, frös mer och till en början körde de bara starter, vilket inte är så kul att se på. Så jag satte mig i bilen och väntade istället, hade tillochmed kunnat åka hem.

Idag är det faktiskt sol! Inte så jätte varmt kanske, men lite varmare iallafall! Så idag har Robin lovat att promenera med mig till affären istället för att ta bilen, ska bli skönt att få röra lite på sig.
Jaaa.. Jag kan väl gå själv, men jag vill inte gå ensam... Det känns bara läskigt!

Ikväll ska vi ha fredagsmys!

Saknar min Zazza<3 och Trisse såklart! Annars tycker jag faktiskt om att vara här!
Kommentera inlägget här: