LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Ojojojoj

Kategori: Fine på G

jahapp, den här var ju inte liiite bortglömd då.
Men eftersom min mamma tillochmed uppdaterat sin blogg så känner jag att jag borde göra detsamma.
För tillfället sitter jag i Herräng och spanar ut i det fina höstvädret. Har tagit en promenad med Zazza för en liten stund sedan och shit vad det är kallt ute! Mössa-och-vantar-varning!
Men det är endå lite mysigt med hösten, om man bara slapp blåsten.
Snart ska jag iväg och jobba, 15-21 med Amanda, ser jag faktiskt fram mot.
Det har ju blivit en hel del kafferep med Amanda senaste tiden, vilket jag tycker är jätte skoj!
På tal om kafferep så var jag hem till Robins mormor i fredags på kaffe, sen kom vi på att vi kunde nog åka till Hallsta och handla lite och efter det åt vi också lunch tillsammans. Britt-Louise verkade tycka att det var minst lika trevligt som jag tyckte!
Jag är grymt sugen på att åka till Marmaris eller Alanya i Turkiet, helst med Robin dessutom! Men han är bara negativ och realistisk och skit... Men det är ju inte speciellt dyrt att åka dit ju! Men han gnäller på att när jag vill åka så är det mitt i BMX-säsongen och det funkar ju inte, eller så ska vi försöka flytta vid den tiden. Irriterande!
Aja, det var iallafall lite av det som snurrar i min skalle just nu.
<3
Kommentera inlägget här: