LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Ska snart köpa bil

Kategori: Fine på G

Gaah! Jag är så glad och lättad efter mötet idag på banken! Av någon anledning har jag inte velat titta ordentligt efter en ny bil, antagligen för att jag inte vart säker på om vi skulle få ta lånet som krävdes för att kunna köpa en bil vi vill ha.
Men idag var jag till banken på möte och de gav oss grönt ljus! Så det är alltså bara att hitta bilen vi vill ha och sedan ringa banken så löser det sig! Underbart!
Så ikväll har vart första gången jag faktiskt har velat titta på bilarna som Robin visat. Så eventuellt på torsdag ska vi åka in till Solna och provköra en bil vi hittat.

Idag har jag även träffat mina kusiner, Anna och Michaela. Det var riktigt kul faktiskt att de kom hit! Förhoppningsvis så ska det väl inte dröja allt för länge innan vi ses igen =)

Nu ska jag läsa lite innan jag ska sova!

Kommentera inlägget här: