LUUS

Lite Udda, Unik och Speciell

Tittut =)

Kategori: Fine på G

Nu är jag hemma efter att ha vart överallt förutom här.
Amanda ringde mig i morse och frågade om jag kunde vara sällskap in till Norrtälje för ett besök hos doktorn med Enzo. Han har lite problem med astman som han nu fick mediciner för, så vi håller tummar och tår för att det ska bli bättre med lillen nu.
 
När vi kom hem från Norrtälje var vi hem till mamma och fikade. Enzo röjde som vanligt, leksaker överallt. Blev där i någon timme innan vi åkte hem till Ljungvägen igen. Då var jag hem och hämtade hunden bara. Fick dessutom extranyckeln till Nattan och plockade upp stackars ensamma Miilex så han också fick sträcka på benen lite. Hamnade nere hos mamma igen i hopp om att Miilex skulle få busa av sig lite. Stannade där till Nattan slutat praktiken och hämtat Tiff så vi gjorde sällskap hem.
Och nu sitter jag här och väntar på att Zazzas mat ska bli klar så hon får i sig sina mediciner.
 
Vad jag själv ska äta har jag inte bestämt mig för än, har några alternativ i kylen. Funderar på att sen städa, men vi får se hur långt jag kommer med det, haha! Antagligen blir det inget med det om jag känner mig själv.
 
Kommentera inlägget här: